C&A

C&A – priča o uspjehu
Ta priča započinje, naime, već u 17. stoljeću, kada su preci kasnijih osnivača poduzeća, Clemensa i Augusta Brenninkmeijera, čija početna slova još i danas tvore logotip tvrtke, trgovali tekstilom diljem Europe. Braća su 200 godina kasnije trgovala pretežno u njemačko-nizozemskom prostoru i prodavala tkaninu prema staroj obiteljskoj tradiciji. Kasnije, 1841. godine, u frizijskom Sneeku osnovali su svoje poduzeće C&A Brenninkmeijer. A dvadeset godina kasnije i ovdje su otvorili svoju prvu C&A podružnicu. Bio je to početak priče o uspjehu koji traje još i dan danas.
Poslovna ideja dvojice utemeljitelja bila je tako jednostavna, a ujedno i tako revolucionarna za tadašnje doba: Nudili su konfekcijsku odjeću dobre kvalitete po povoljnim cijenama. Pored toga uveli su standardne veličine te za kupce povoljnu mogućnost zamjene kupljene odjeće. Time su postavili mjerila za maloprodaju modne odjeće.
Uvijek u korak s vremenom
Zahvaljujući C&A brojni trendovi postali su opće prihvaćeni.Tko želi biti uspješan u modnom sektoru, uvijek mora znati što se trenutno traži. C&A za to je oduvijek imao dobar nos. I danas još brojni trend spotteri po nalogu poduzeća obilaze metropole kako bi nanjušili modna strujanja i proslijedili ih dizajnerima C&A. A oni pak osmišljavaju modu koja se malo kasnije nosi na ulicama Europe.
To je raznolikost na koju mislimo.
C&A je kod svojih kupaca tako omiljen jer njegovi proizvodi oduvijek oduševljavaju kvalitetom i cijenom. Međutim, sve to samo po sebi vjerojatno ne bi bilo dovoljno. Bez obzira na modne trendove koji se sve češće i brže izmjenjuju, C&A uvijek uspijeva pogoditi osobni ukus brojnih kupaca. A to omogućuje naših 11 vlastitih marki koje svojoj velikoj i maloj publici od hipy i trendy pa do klasično-elegantnog ispunjavaju svaku modnu želju. A to je moguće samo u uigranom timu dizajnera i nabavljača s istančanim osjećajem za ukus od danas i sutra.

Za svakog sve: 11 vlastitih marki C&A
Yessica
Moda za današnju ženu
Yessica pure
Vječan stil aktualnog dizajna
Your Sixth Sense
Kvaliteta u klasičnoj eleganciji
Angelo Litrico
Moda koju muškarac rado nosi.
Westbury
Klasični korak od muškarca prema poslovnom muškarcu.
Canda
Marka Vašeg povjerenja. I njegovog.
Clockhouse
Tvoj stil.
Baby Club
Moda koja bebe čini još slađima.
Palomino
Dječja moda sa simbolom konja u C&A
Here & There
Otkačena moda za velike mališane.
Rodeo Sport
Za dobar izgled i kod sportskih aktivnosti.

Filozofija kvalitete C&A

Njihov cilj je ponuditi modu dobre kvalitete po povoljnim cijenama. U svim zemljama u kojima su zastupljeni sa širokom paletom odjeće i modnih dodataka spadaju među vodeća poduzeća. Njihova svijest o kvaliteti odražava se u cjelokupnom proizvodnom procesu, od sirovog materijala pa do završnog proizvoda.